lördag 14 maj 2011

TIME


Idag är det mulet i staden och endast +13. Nu har vi haft så varmt ett tag och man blir så frusen när det blir svalare. Skojar lite bara....det är fortfarande ljuvligt tycker jag! Ville dock inte dricka morgonkaffet ute så jag begav mig ut för att plocka in några syréner istället, så jag fick något fint att titta på. Kaffe med ögondopp eller vad man skulle kunna kalla det för....

Idag blir det en sån där "time to be - dag"....  Härliga lördag...Massor av kvalitetstid för mig själv och även tillsammans med döttrarna...
Så idag har jag med mig denna listan, och det är inte många måsten på den..... Ljuvligt.
  • Shoppa present till en fjortonåring.
  • Besöka Bondens Marknad på torget. (där våra fotbollstjejer står och säljer kanelbullar, kom och köp...)
  • Egen tid på stan, (kanske inhandla någon fin sommarklänning...)
  • Middag med bästa väninnan och våra döttrar.

L  O  V  E  L  Y


Önskar Er alla en trevlig dag

KRAM

Inga kommentarer: