lördag 19 mars 2011

Farväl liljor

 



De vita liljorna drar nog sista sucken nu! De har stått sig riktigt bra och vilken härlig doft de har spridit i vardagsrummet! Alltid vemodigt att ta farväl, men så vackert så länge det varar!

Igår morse så stack det till i hjärtat på mig när jag såg att det hade kommit snö! Trodde verkligen våren var på G. Är så trött på all snö just nu!!!! Om man ska tro experterna så kommer våren  i veckan och upp till +10 grader ska det bli här i staden. Håller tummarna hårt, hårt, HÅRT för det!

Igår kväll fick Let´s Dance stå åt sidan för "Så ska det låta". Jag älskar verkligen musik och artister som kan leverera glädje OCH det gjorde verkligen Alcazar igår! Så den härliga glada känslan tänker jag bära med mig idag! Det kommer att bli en härlig lördag idag, bara så att ni vet! Det har jag bestämt mig för! =)

Kram Tina

Inga kommentarer: