söndag 15 maj 2011

P+P = Pioner och Pellisar


TIME TO BE dagen var härlig, ibland är det så skönt med inga direkta måsten och listan klarade vi av i en hast. Födelsedagspresenten gick så snabbt och blev sen uppskattad på kvällen av fjortonåringen.
Bullförsäljningen på Bondens Marknad gick bra och middags-myset blev trevlig med många skratt...det enda jag inte lyckades med var att hitta en sommarklänning till mig själv, men det blev några sommar-linnen i alla fall.
Jag köpte pioner till väninnan som "gå bort present" och jag hoppas de blir riktigt vackra när de slår ut....



Rosa pelargoner inhandlade jag till mig själv... så vackra. Jag kunde verkligen inte låta bli....de ropade SNÄLLA får vi följa med dig hem.... Ja, ni vet hur det kan bli ibland?!!!

Idag blir det lite fixa här hemma, flytta om lite saker. Matbordet ska få en annan plats....Gäller att passa på när vädret tillåter en att vara inne.... Ska försöka fota lite före och efter bilder....


KRAM


Inga kommentarer: