onsdag 6 maj 2009

Mera tapeter....

Jag letar vidare efter tapeter. Har inte bestämt mig om jag ska ha tapeter i sovrum och vardagsrum än men det är bra att se vad som finns på marknaden.
Ett som är säkert är att jag ska titta lite närmare på denna kollektion " White Laces & Pearls" från Nordsjö Ide & Design

Har även varit in och kikat lite på tapeter från "Nobilis" vid Engelska Tapet Magasin
Boråstapeter finns en bra provtapetserar sida men har bara hittat ett par jag tycker om där. Jag fortsätter mitt letande i tapetvärlden. Ha en härlig onsdag Kram Tina

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Jag att välja tapeter är inte det lättaste.Det finns ju så mycket fint.Lycka till hoppas du hittar det du vill ha.Ha en mysig dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.

Anonym sa...

Go morron!

Har just avslutat mitt jobbrace för nu och är ledig i tolv dagar.

Jag vill hitta tapeter till vardagsrummet. Såg gamla tapettryck i modern tappning. De hade precis de där färgerna som jag vill ha vitt, begie och liten nyans av brunt.

Det vore coolt att ha olika tapeter fast i samma färgskala i rummet.

Fast det kan bli svååårt att övertala mannen till det :)

Hoppas allt är bra med er

Kramar Lena

Anonym sa...

Hahahaha!!!

Nää du, nu är köket klart så kommer du hit så sätter jag på en panna kaffe, det lovar jag.

Du måste höra av dig till mig och Lotten om ni ska iväg på lite minibloggträff för då vill vi jättegärna komma till Västerås

Kramen
L