fredag 4 mars 2011

Kvällen är här & guldklimparna likaså

Nu är äntligen tjejerna hemma och vi har ätit en god middag. Kycklingbröst fylld med bacon, fetaost, soltorkade tomater och vitlök. Till det blev det tzatziki, potatis, sallad och lantbrödet jag bakade tidigare idag. De åt med stor aptit kan jag säga. =)





Som efterrätt blev det choklad/hallon mousse... även den en succé. Väldigt god....men.....




som ni ser så blev inte upplägget/dekoration som i boken....  =) 



men fantastiskt god var den kan jag lova!


I veckan fick jag 2 buntar tulpaner av en vän....tack rara Sara.  De är jätte fina, och inte blev de frostskadade efter er promenad heller. =)

Tulpaner visar verkligen vägen i rätt riktning, eller hur? Våren är nu på gång hör jag på fågelkvittret!




Nu blir det fredagsmys med tjejerna. Jag ska rå om dem ordentligt och titta på Let´s dance, inget favoritprogram men lite underhållning på fredagskvällen är det i alla fall...

Önskar er alla en Trevlig Fredag kväll...

Kram Tina

1 kommentar:

Sara sa...

Vilken fin blogg du har Tina och va bra att blommorna inte blev frostskadade :-) Jag bara älskar tulpaner och det är väl ett riktigt vårtecken.

Ha en toppenhelg! Vi åker till Sälen för skidåkning, riktigt kul nu när Erik börjat åka så vi kan åka alla fyra..

Kram kram