fredag 4 mars 2011

Förbereder för kvällen

Idag är det mulet & regn i staden. Men det känns som solen ändå skiner för....äntligen kommer guldklimparna hem efter en veckas skidåkning i fjällen. Då ska det firas med nybakat lantrbröd, kycklingbröst med soltorkade tomater och choklad/hallon mouse till efterrätt...
Så på förmiddagen har jag ägnat tid i köket med förberedelser... Nu är lantbrödet klart och chokladmousen står på kylning, kycklingen ligger på upptining.
















Mumsigt va?
Själv får jag avstå dessa godbitar eftersom jag inte äter vetemjöl,
men vad gör man inte för sina guldisar... 




men nu har jag inte ensamrätt på denna klocka nästa vecka. Jag och stora tjejen "delar" på den nämligen...det finns både för & nackdelar alltså... =)

Jag kikar in här senare och visar lite fler bilder av våran fest...

Ha det så bra så länge...Tjingeling

Kram Tina

Inga kommentarer: