onsdag 10 augusti 2011

It´s a big deal....


Hallojsan

Igår var en bra dag...

 Livet är bra, that´s a big deal

och idag fortsatte det lika bra med mysiga träffar med goa väninnor.

Jag klev upp och hade stämt träff med en gammal handbolls vän.
En snabb fika på staden....och båda så nöjda, så nu har
vi bestämt att vi ska även gå på bio inom kort.

Vi måste ju se Bridesmaids... som alla pratar om.
Många skratt tydligen och det gillar ju vi !

Tänk vad roligt det är att träffa gamla vänner igen.
Facebook är bra, knyter verkligen gamla och nya kontakter....

Det blir lite väninne dag hela dagen och kvällen när jag tänker efter...
Först fikan med min goa gamla vän..sen ringde bästa
Maggan och ville bjuda mig på lunch.... super mumsigt!

Tack vännen

och ikväll ska jag ut och och träffa några ny funna vänner.

Fullt upp med andra ord    ;)



I helgen som var så fikade Maggan och jag i vårt vardagsrum och hon
får syn på mina enormt stora vinglas som står i vitrinskåpet....

 Hon undrar naturligtvis om vi dricker vin ur dessa?  ;) 
 Nej, de står faktiskt bara där och skrotar...och
 vips så får jag en idé...
Jag kanske ska prova att sätta ner orkidéerna där???
Jag har ju letat efter orkide krukor, men inte hittat några jag tycker om!

Så blev det och jag håller tummarna att de nu ska trivas i glasen,
annars om de skulle slokna så är det ju faktiskt INTE a big deal.. ;)

Ha en trevlig kväll

KRAM


Inga kommentarer: