lördag 5 mars 2011

Förmiddagsinspiration

Godmorgon.

Idag blev jag väckt av att det var så ljust i sovrummet. Först var jag irriterad men såg snabbt det positiva i det.... mm... våren är verkligen här! I like a lot....

På vår planering/griffel tavla står det träning under min kolumn på f.m.... och det betyder "Handbolls träning" med tjejerna i laget som jag tränar! Ska bli så roligt att träffa alla igen, då många har varit sjuka och bortresta!







Ellmanias blogg hittade jag ett härligt tips om "blommor att göra själv"...  Knappt att man ser att dessa ljuvliga blommor är gjorda av garn. Väldigt dekorativt tycker jag.


Foto: Made by hand via Pinterest & The Happy Home

 
Ha en härlig förmiddag

Kram Tina

1 kommentar:

Hemma hos Razzel sa...

Vilka roliga blommor! Sådana tofsar gillar ju barnen att göra så man kanske ska beställa några..