tisdag 26 juli 2011

Hon behöver helt klart ett extrajobb....

Hej

Idag är jag lite "smått" irriterad.
Efter att jag tvättat stora dotterns alla kläder efter resan och
 försöker få plats att lägga/hänga dem i hennes W C (walking closet),
undrar jag..

 -Var kommer allt ifrån?
Är det jag som sponsrar allt det här? 

Massor av kläder överallt...


Ja ni ser själva...var ska de ny tvättade kläderna få plats???

Nä, nu är det dags för ett extrajobb för henne tror jag om
 hon ska fortsätta shoppa i den här takten!!!

Här har jag hittat åt dig min dotter:

" På Spray jobb finns det extrajobb att finna.
Lättförståelig sida och du behöver bara
välja län & yrkeskategori, lätt som en plätt "

för

 "vår" överenskommelse " 1 in - 1 ut" verkar inte fungera....

hm...ni förstår min irritation...men nu har jag fått ur mig den så
nu kan jag börja se framemot kvällens roliga äventyr...

Jag och 2 väninnor ska nämligen ta en historisk rundvandring
här i staden...ska bli spännande och kameran ska naturligtvis
få följa med och bilder visar jag kanske redan imorgon!


KRAM

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Hihiii jag känner igen mig när jag kikar in i min 17 åriga dotter rum, oj vilken röra det är där inne :-)) Kraaaam Paula