måndag 25 juli 2011

Dags att byta ut lite foton....


Tjingeling

Semesterminnen i form av bilder är så mysigt att ha framme och man kan lätt
 få tillbaka en känsla som man hade just då när man tog fotona...

När vi höll på att renovera huset så målade jag en ram till en spegel
svart och meningen var att den skulle hänga i vårt badrum,
 men det går ju inte alltid som man har tänkt sig och naturligtvis så gick
spegelglaset sönder när vi skulle hänga den på plats...

 "snyft"

 men ramen var hel som tur var och den häftade jag lite hönsnät
bakom och drog igenom en grövre naturtråd och knöt fast
 klämmor på tråden.

Den hänger nu ovanför min blogghörna och där sätter jag upp mina
semester-bilder.

Inser nu när jag kikar upp på dem att de känns väldigt svart/vit
 tråkiga och förlegade nu...
Thailand för 3 år sedan...hm..börjar förstå att vi har inte haft någon
 semester sen dess....bara en massa renovering. :)
 Dags att börja leva igen tror jag..

Kan nog bli bra att klämma fast lite nya fräscha färgglada
semesterbilder från Hönö.

Härligt att kunna minnas bästkusten när den kalla vintern kommer..




Mycket färgglada kort vill jag ha och de ska symbolisera det ljusa här i livet.

Jag har så svårt att ta in det som har hänt våra kära grannar i Norge.
Hur någon kan ta en människas liv är svårt att förstå och när någon
tar så många ungdomars liv känns det helt ofattbart... usch....


Mer kärlek i världen....

KRAM


Inga kommentarer: