lördag 16 juli 2011

Det blev någonting av fröna.....


Hej

Här i staden regnar det för det mesta nu.....och allt växer så det knakar.

Fröna som jag och lilla dottern sådde i april har nu blivit vackra vita
 blommor och de slingrar sig från krukan ner på altan trappen.

Kan hända att vi sår nästa år igen, men jag tycker nog att det tar sån plats
på fönsterbrädorna i några månader innan de börjar ta sig och man kan
sätta dem i krukor ute. Lite för mycket pyssel kan hända, när det finns
att köpa färdiga och plantera ut på en gång.... ja, vi får se hur vi känner
nästa år. :)

Nu packar jag och äldsta dottern för ännu en tripp till Göteborg.
Lilla dottern ska vara med och spela Gothia Cup och vi ska
shoppa, heja, träna och njuta ännu en gång på "Bäst kusten".

Vi ska bo på Hönö och det ska bli väldigt spännande att
se vad den ön kan erbjuda. Tänk om jag får för mig att bada?

Nja, inte en badkruka som mig....

Ha en härlig kväll


1 kommentar:

Titti sa...

Blir kul att se lite snygga bilder från Hönö! Jag o Nille haer en favvoaffär och ett favvofik där. Du upptäcker säkert vilka det är! Kram!