torsdag 14 juli 2011

Mina nya fiffiga vänner....

Hej

Dagarna bara rusar iväg just nu...svisch...så är det fredag imorgon igen.

Ja, ja det är väl så det ska va. :)




När jag förra veckan var i Göteborg så passade jag på att besöka statsdelen Haga.
Små mysiga butiker, cafeér, secondhand....
ja det är helt klart ett så mysigt ställe så dit återkommer jag
varje gång jag är i Göteborg.

I en butik som jag nu har glömt namnet på (typiskt mig) köpte jag mig några
fiffiga vänner. Några kulor som hjälper mig att rengöra vaser, termosar mm.
Bra betyg får de av mig och de kommer från Peugeot Saveurs.

De är fler kulor i den svarta behållaren än de som visas på bilden,
men de fungerar så att de "slipar" bort smutsen i glasvasen eller ståltermosen
när man skakar omkring dem där i.


Fiffiga kulor, eller hur?


Ha en trevlig eftermiddag och kväll.


KRAM

Inga kommentarer: