fredag 27 maj 2011

Tog in sommaren i en del av relaxen....

Drömmer mig bort till varmare breddgrader just nu....
mm...
tänk att få ligga i
en solstol och lata sig lite.

Jag blev nog lite lätt bortskämd när värmen och solen fanns
 här hos oss för några veckor sedan och nu vill jag bara ha
varm sommar.....

Ikväll är det fotbolls match för lilla tjejen och jag vet hur frusen jag
kommer att vara efter den,
så jag fixade snabbt lite sommar nere i relaxen.

En bastu och ett glas Rosé är nog precis det som får längtan efter varmare breddgrader att stilla sig.



Jag la en vit handduk med blåa stjärnor i handdukssamlingen utanför bastun.
Plastmattan som blev bortglömd på balkongen i vintras blev fin efter tvätten
och den får nu vara i den här delen av relaxen....

Så nu kan jag låtsas att värmen är hos mig och inte jag hos den.... =)

Ha en trevlig fredags kväll


KRAM


Inga kommentarer: