fredag 22 april 2011

Mys på balkongen


Idag är det "Lååånnngg Fredag" och eftersom återbruket var stängt så fick dagen planeras om. Lite trädgårds arbete och ett försök att göra balkongen lite mysig. Det är här jag ska ha tomatplantorna växandes i sommar! Det kommer upp små skott och jag hoppas att jag fixar att få dem stora och fina. Tänk så härligt det vore att ha balkongen full med tomater.

När jag hade tagit bort all löv och barr som låg över buskrosorna som jag tänkte gräva upp och kasta så långt bort jag bara kan, hittade jag givetvis ingen bra spade att gräva upp dem med så nu får det bli en sväng till affären för att inhandla en. Buskrosor i all ära, men där de är planterade nu faller det ner en massa löv och barr och det är inte roligt att rensa! Jag och lilla dottern har en plan vad det ska bli där, vi får se om vi lyckas! =)

Ha en härlig lååånnnggg fredag

KRAM

Inga kommentarer: