söndag 15 maj 2011

Lite söndags shopping...

Idag hann jag med lite shopping...alltid lika trevligt!  =)



Denna handlotion hittade jag på Rusta och den köpte jag mest för utseendets skull,
men den luktade gott och fungerade riktigt bra! 

Men framförallt matchar den bra i badrummet....



Söt ljusrosa kudde från Hemtex.

Den blev så snygg i schäslongen....



Igår kväll lyckades Sverige komma 3:a i Eurovision Song Contest och det tycker jag vi ska vara nöjda med. Betydligt bättre än förra året i alla fall! OCH ikväll spelar Sverige mot Finland i hockey VM...det känns lite konstigt att de spelar hockey när det är sommar utanför, men det är ju en match man bara måste se fast hockey inte är någon favorit sport precis... MEN ikväll (av de som är hemma) hejar 4 i familjen på Sverige och 1 på Finland....så lite kamp och hejar ramsor här hemma blir det nog....


HEJA SVERIGE


1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Jag köper alltid på mig av den hudltionen och pumptvålen i samma förpackning när jag kommer förbi Rusta. De är både snygga, billiga & bra! Jag ska väl också gå ner och heja på Sverige nu...