måndag 9 maj 2011

 

Jag är alldeles lyrisk över vädret vi har just nu!
Nästan +30 grader har det varit idag och himlen var så blå.
Nu på kvälls kvisten är det +20 grader.

Jag älskar verkligen sol & värme......


Ikväll har jag planterat lite lammöron i rabatten. 
Jag har följt Lottens blogg i några år och så mycket fint hon
gör med lammöron bladen är helt otroligt. Jag fick en planta
av min väninna och sen inhandlade jag 2 till och nu får vi se
om de tar sig och förökar sig snällt i min rabatt...

En vit klematis fick också följa med hem och den ska jag 
plantera imorgon kväll! Roligt med lite nytt men svårt när
man vill ha gröna fingrar men inte har det.

Jag hoppas på att jag kan lära mig eller
som min väninna Maggan säger:

-Det är bara att prova, går det så går det....

Ja, jag gör väl det då


PS. Glöm inte att kika in på Lottens fina blogg....


Önskar Er en härlig kväll


KRAM



Inga kommentarer: