lördag 2 juli 2011

Fåtöljerna


Hej

Nu har jag fixat och trixat lite på altanen igen. Som jag berättade så hittade jag de magasinerade fåtöljerna och ställde dem på plats på altanen. Det svarta bordet och stolarna fick en ny plats, så nu har jag 5 ställen att sitta på...ja, jag har nog för många sitt-grupper, men det är mysigt att kunna följa solen och vissa följer och  föredrar skuggan. Så nu finns det en plats när som helst för hela familjen.
Jag är så glad just nu att jag valde att magasinera fåtöljerna istället för att sälja dem. Här blir det många myskvällar om vädret tillåter. Lite mer fix och trix ska jag försöka hinna med imorgon....

Igår kväll hade jag mina tränarkollegor med barn här hemma och vi vuxna satt så skönt i fåtöljerna och barnen huserade i lastpalls-loungen. Två av barnen tyckte det var så kul så de frågade sin pappa direkt efter hemkomsten... -När blir nästa ledarträff då?   hihi....roligt för både oss vuxna och barn alltså. Vi får ta hit hela handbollslaget tror jag, för plats finns ju nu. :)


Här i staden är det just nu City-festival och ungdomarna i huset vill ju gärna vara där och lyssna på Petter & September som uppträder ikväll, så jag tar mig ner en stund med 2 vänner och vi tänker sätta oss på gräset utanför och lyssna lite, för trängas inne på området det gör jag inte!


Önskar er en trevlig kväll

Inga kommentarer: