torsdag 30 juni 2011

Det som göms i snö kommer fram i tö....


Ja det är väl så....att det som göms i snö, kommer fram i tö.... :) Nu är det inte riktig det som har hänt mig men jag ska förklara närmare....
På förmiddagen var jag och 2 kompisar ner på staden och vi gick in i en affär som heter Global Living och där ser jag en fin fåtölj. Men j-sus tänker jag, var har jag gjort av mina fina fåtöljer som vi hade i förra huset??? Ja men javisst ja, de står ju magasinerade. Inser att fåtöljerna skulle göra sig sssåååå bra på altanen tillsammans med lastpalls-loungen. Ni får ursäkta att jag tjatar om altanen och loungen, men det är där jag fyller på/bygger/stylar just nu.

I alla fall så står nu fåtöljerna där och torkar efter en uppfräschande dusch och det kommer att bli så mysigt att sitta där imorgon kväll då mina kära tränarkollegor med barn kommer och hälsar på! Mys på hög nivå kommer vi att ha känns det som! Det känns som altanen börjar bli riktigt komplett snart och vi kan ha ett härligt ute-liv resten av sommaren!
Tänk att man kan glömma bort 4 st Artwood fåtöljer så där....undrar om jag har samlat på mig lite för många saker genom åren. Längtar tills imorgon då det blir lite fix och trix.....och tills imorgon kväll med myset!


KRAM


1 kommentar:

Unknown sa...

Hej


Har ett rum i uthuset som är fullt "gamla" saker från förra huset, som inte riktigt har fått kommit in än....

Ha en underbar helg

KRAM