onsdag 13 juli 2011

Reportage

Hej o hopp

Idag var jag uppe ganska tidigt och fixade det jag inte hann med igår
inför dagens besök av trevliga frilansjournalisten Birgitta Cavallini
som var utsänd av VLT Bostad för att göra ett reportage från min

Lastpalls-lounge/Altan

Det är så roligt att träffa likasinnade som har det estetiska i sig. :) 

Jag kan säga att inför första besöket för ett par år sedan när
det skulle göras reportage i vårt gamla kök så fixade jag mycket...

När sedan Anna & Jonas var här i februari och gjorde flera reportage
så var det mer avspänt innan och jag tänkte att

"här lever vi med vårt damm"

Det syns ju ändå inte på korten... fast jag var lite orolig en gång när
Jonas tog närbilder på ett par lyktor kan jag säga... :)

Nu när Birgitta kom så var det ju änu mer avspänt...la ut dynor så
som vi alltid har det för det är ju så här vi lever på altanen....

Allt behöver inte vara topptrim...för VEM vet hur jag skulle vilja ha det egentligen?
Den krukan där eller? Den kudden där?....

Alla ideér finns ju i MITT huvud inte i deras! :)
De ser det de ser, så som det är just nu!



Jag passade på att fota lite nya bilder när Birgitta hade gått.

Solen skiner här i staden idag och det är så varmt och skönt och
ikväll ska vi chilla hemma hos min syster, för idag fyller hennes
dotter Sandra år och just nu håller jag på och värmer upp rösten inför
den traditionsenliga sången...

"Ja må hon leva"

Ha en härlig kväll


KRAM

2 kommentarer:

D sa...

Åh va kul Tina! Du har ju det där i dig så det är ju suveränt att andra oxå förstått det :-)

D sa...

haha nu var jag visst inloggad på Dennis konto :-) Kram Sara