onsdag 1 juni 2011

Välkommen JUNI





Fåglarna kvittrar just nu utanför fönstret och allt är så grönt och fint.
Igår kväll tog jag kameran och begav mig ut på tomten och fotade.
De vita perennerna är verkligen vackra nu, skulle vilja täcka många
tomma platser på tomten med såna. Några lammöron också...
Men som sagt...

"R o m   b y g g d e s   i n t e   p å   e n   d a g"

Åh, jag välkomnar verkligen JUNI månad
NU är det sommar!

Jag har varit duktig och kunnat fokusera tankarna på träning istället
för köksrenoveringar  *smile*
och även utfört träningen den här veckan...

Jag ger mig själv en klapp på axeln faktiskt!

 Duktigt Tina.

I morse tog jag och Maggan cyklarna och åkte till skogen för 1 mils power walk.

Så skönt!!!

På vägen tillbaka tog vi "hästvägen" med cyklarna....(liten ler/grusväg i skogen).
Vilken energipåfyllning det blir när ögat får sig en sån njutning!

Sverige är bra vackert på sommaren,
vintern skulle jag lätt kunna klara mig utan....

Ha en härlig dag och kväll


KRAM


 

Inga kommentarer: