tisdag 31 maj 2011

Kaos med för liten garderob


JA , det är helt klart

K  A  O  S

i mitt sovrum just nu...

Jag insåg att garderoben är alldeles för liten, och 
det är absolut 
i n t e 
att jag har för mycket kläder.


Begav mig till IKEA och inhandlade en klädställning




Eftersom jag inte vet hur jag ska ha ställningen i rummet än,
så valde jag en med hjul.
(Tror bestämt att jag ska ta och sprutmåla den vit sen.)

Just nu får den stå intryckt bredvid garderoben...ja...snacka om kaos.

Helst av allt skulle jag vilja bygga en vägg, så att det blir en
"walking closet" och jag skulle kunna få rum med garderoberna ändå
för sovrummet är stort!

Men tills vidare får jag nöja mig med klädställningen och flytta omkring den....



Ljusstaken som tidigare var svart är nu ommålad och jag som
 älskar vitt, svart, grått som basfärger.....

tog det säkra kortet

igen



 Ja, den blev grå....



Idag är det riktig värmebölja i staden...Hela +30 grader och
det är såååå skönt och nu ska jag gå ut och njuta lite på
balkongen.


Ha en trevlig kväll


KRAM


Inga kommentarer: