fredag 13 maj 2011

Tacksam

Bild: bemz.com


Så skönt igår kväll att sitta och drömma sig bort med alla fina bilder. Det gav mig "lite" inspiration. Jag skulle verkligen vilja byta vårt sofföverdrag...något i rosa, vitt, lavendel... Bemz har ju så många fina överdrag, jag kanske ska ta mig upp till deras inspirations butik på Odengatan i Stockholm. Det tål att fundera på...

I morse vaknade jag av ett riktigt brak, trodde först att hela huset rasade ihop....hjärtat i halsgropen och försöka samla tankarna...

-Vad sjutton var det där?

Det var åskan. Blixten lös upp hela sovrummet efter en stund och så dundrade åskan till igen och handen på hjärtat så blev jag väldigt, väldigt rädd! När jag hade fått ihop alla tankarna och insåg att jag överlevde, så insåg jag det positiva i regnet som föll från himlen. All blomster tar ordentlig fart nu.

Eller så kanske det var pappsen där uppe i himlen som ville påminna mig om att det är 15 år idag som han lämnade jordelivet. Tänk vad 15 år går fort, min stora dotter var 8 månader då och hon har inga minnen av sin morfar och min lilla dotter fick aldrig äran att träffa honom alls, men jag är övertygad om att han sitter på ett moln och vakar över oss i alla fall och för det är jag väldigt, väldigt....
Ta hand om er och era nära och kära


KRAM


 

Inga kommentarer: