onsdag 11 maj 2011

Planerar avkoppling


Jag planerar lite avkoppling ikväll, först ska jag bara iväg på ett handbolls möte.... och sen ska jag drömma mig bort bland alla bilder i Sköna Hem igen.

Jag ska unna mig att sitta i min schäslong med ett glas isvatten och bara njuta av alla fina bilder. Har en sån längtan att möblera om här hemma och vem vet jag kanske får lite inspiration till det! Det är väl ljuset från solen som ger mig en sån där duracell energi tror jag...

Jag väntar nog till när det regnar någon kväll för med det här härliga vädret vill man ju vara ute.... Det är så härligt varmt och  jag verkligen älskar det... mm...


Ha en härligt avkopplande kväll ni med


KRAM



1 kommentar:

Unknown sa...

Hej gumman,

Önskar Dig en skön stund i drömmarnas och inspirationernas värld.Tror nog att du kommer på något bra tips hur du skall förändra lite därhemma.
Jag har samma fina bord som du fast mitt är vitt, förstås.....

Ha det gott!
Kramisar