lördag 5 mars 2011

Dripp, dropp, dripp, dropp...

Så härligt väder det är i staden idag. +3 grader och strålande sol. Vilken energi jag får! Yipeee.........
Jag begav mig ut på tomten med kameran i högsta hugg men tyvärr hittade jag ingenting.  Alldeles för mycket snö kvar, men det börjar droppa vatten från taket. En dag som denna blir jag glad att få en droppe här och där i huvudet faktiskt!  Lyckades fånga några på bild.....







Snart är det dags att ta farväl av dessa vackra tulpaner också men det är tur att man har förevigat dem på bild. Så vackra färger... vårliga färger för mig!





Ikväll ska vi avnjuta ännu en god middag. Fläskfilé som varmrätt och pannacotta med björnbär som efterrätt.

Idag firar vi våren tycker jag.

Tänk att om man letar saker att fira så går det att fylla alla dagar året om!


Kärlek till er alla.





Kram Tina

Inga kommentarer: