fredag 5 augusti 2011

Vardagsrummet skulle behöva en upprustning....

Hej

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade bloggen.
 Det har varit så härligt väder och jag har prioriterat D-vitaminerna
och tiden tillsammans med döttrarna istället. Mycket bad har det blivit,
 för solen har varit oss trogen nästan en hel vecka! Underbart!!!

Idag blev det dock inge sola av, tidigt morgon möte med handbollen
och sen kom stora dotterns pojkvän från Göteborg med sina trevliga
föräldrar. Vi bjöd på lunch (lax med potatis och citronsås) och
ungdomarna försvann ut på staden ganska snart efter det!
Vi vuxna hade trevligt i alla fall... :)





När man är inomhus en stund så inser man lite fakta...
Vårt vardagsrum känns så tråkigt just nu...behövs snart en upprustning i form
av lite nya kuddar och tavlor tror jag. Lusten eller orken vill inte riktigt infinna sig
för att sy eller måla något nytt, men det kanske kommer..




Ja ni ser ju själva!!!
Nytt sofföverdrag (ett helvitt igen kanske...) skulle inte vara helt fel, men det får nog vänta lite!
När tiden infinner sig så kanske det blir av att byta....

Jag måste bara tipsa om en super god Balsamico också som jag inhandlade när
jag och väninnan var i Arboga. Hittade den i en butik som heter
 Små Goda Ting..
och jag kan verkligen rekommendera den....Mums!





Önskar Er alla en trevlig Fredag

KRAM

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack för finfina lunchen, söta Tina. Tänk vad världen är liten ibland. Att denna fina blogg som jag har kikat på förut är din, och i det fina köket har jag fått en god lunch serverat i precis. Ha en jättefin helg!!!!