lördag 6 augusti 2011

Mörkret är här....


Japp...mörkret är här nu om kvällarna.

 Har inte tänkt på det förrän igår kväll då jag knappt såg något!

 Helt plötsligt så var det mörkt och jag tände belysningen i köket.
Vi har inte använt den så mycket pga att vi nyss fick upp den. ;)
Nu inser jag att vi kommer att ha mycket nytta av den i höst och vinter.

Den låg och värmde en hylla i ett skåp ett helt år innan den äntligen kom upp..
men jag är sååå nöjd, för det blev så mysigt och bra så som jag tänkt mig !!!
Fotot är inte av den bästa kvalitén då jag hade lite problem att hålla kameran
still när slutaren gjorde sitt jobb..men ni ser nog att det är mysigt ändå.

I morse var jag uppe med tuppen och gratulerade min väninna på Facebook.
Precis efter jag hade gjort det så ringer hon och frågar om jag vill följa med
på ett garage loppis...ja...varför inte, sa jag..

Vi stack iväg och insåg när vi kom fram att vi var "lite" för sena... :)
 Poppis loppis tydligen. Det mesta var slut...fast inte allt som tur var.

Jag hittade ett zink brickbord och en zink kruka.
Jag ska försöka ta kort imorgon när det är ljust så får ni se.

Ikväll orkar jag inte göra någonting...tror jag ska ringa till min grann(a) mamma
kompis här i området och kolla om hon vill chilla lite tror jag.
Fast först blir det lite Pizza/Kebab med ungdomarna!

Ha en härlig kväll

KRAM

1 kommentar:

Unknown sa...

Tack för titten!
Glad jag då!
Men det ser man ju HUR mysigt det blev med belysningen!
Snart är det dax att lagra värmeljusen från IKEA!
Stackars mig som måste åka dit...fniss..
Hemkommen från semestern nu, så nu ska jag mingla din sida uppifrån och ner!
Me like!
Hoppas chillet blev trevligt och pizzan god!
Tjing!