lördag 13 augusti 2011

Färgval är inte det lättaste....

Hej

Bloggens uppdatering har inte varit bra sista dagarna..sorry för det. :)

Jag hade en jätte härlig dag/kväll i onsdags med goa vänner! Ibland
är det bara så himla mysigt att umgås med väninnor och få skratta och
surra lite om dittan och dattan... love it!

Jag är lite sugen på att måla om lite detaljer här hemma och jag tog mig
iväg och plockade ihop lite broschyrer från Alcros kollektion.
Jag fastnade för ad.10. En kollektion av Li Edelkoort.
Vi får se om jag får tid och lust över för lite målning snart.

Tänker mig lite lila och marinblått på några saker här hemma!
Blåbärs färgat matbord kanske och björnbärs färgad stor ram?
Japp, vi får se hur det går med de planerna!





Idag har jag varit i Uppsala och tittat på när lilla dottern spelade Beach Handboll...
men åh så kul tjejerna hade! Önskar man var 25 år yngre och fick vara med... ;)

Jag hade inte räknat med så fint väder och glömde naturligtvis att
smörja in mig innan vi åkte, så nu är näsan och kinderna alldeles
blossande röda! Jag trodde hösten var här för en kort stund men
inser att så var inte fallet idag i alla fall... hm...klumpigt av mig.



Nu är jag härligt trött och ska bara MYSA ikväll!

Ha en härlig kväll

KRAM

Inga kommentarer: