tisdag 5 juli 2011

Dekoration vid Nyköpings hamn


Hej

Idag tänkte jag visa er ett par bilder jag hade glömt bort från vår
Midsommar-resa.
På vägen hem från Trosa så tog vi en liten "omväg" förbi Nyköping
och vid hamnen satte vi oss och tog en kaffe och lite glass.
Jag fick syn på detta charmiga hus med dess charmiga utsmyckning
i form av ankare....

Verkligen ett charmigt hamn-tema...

Kanske något för fler hamnar att ta efter på alla hus... :)


Jag funderar för övrigt när det varma sköna vädret
ska komma tillbaka till staden?
Mörkt och trist, fast inget regn och det får
vi vara tacksamma för!
Det känns dock i huvudet att det är något på G..
Men efter det kanske det kommer....

Längtar enormt efter att få vara i Göteborg just nu där
 min ena dotter spelar utomhus handboll!
Det brukar vara en härlig upplevelse att gå omkring och
titta på alla matcher som spelas på Heden och jätte
nära Avenyn med dess restauranger och Nordstans
all shopping...hm...jag får nöja mig med att få
referaten från matcherna och att jag sparar lite pengar.. :)

KRAM


1 kommentar:

Unknown sa...

Hej

Vilken underbar ide att gör så med utsmyckninge.

Ha en underbar kväll
Kram