söndag 31 juli 2011

Chill igår och idag...

Hallo

Igår var en toppen dag.
Vi beslöt oss för att ta en hel dag i Västerås Centrum..
Lite fika...shopping...mat...glass.

Trevligt sällskap fick vi också i form av stora dotterns kompis föräldrar.
(oj vad långt det blev, men ni fattar nog.)

Vi fortsatte vår chillning i loungen vid en restaurang vid Stadshotellet
och 2 gamla kompisar dök upp också och förgyllda kvällen!
Skrattsalvorna har gjort att idag har jag träningsvärk i magen!

Härligt!

Det blev lite chill idag med, fast hemma vid loungen..solen lyste..men jag
 har lite svårt att bara ligga still så det var mannen som mestadels chillade..



 ser skönt ut men tyvärr inget för mig... :)


Vad gjorde då jag?

Plockade o påtade bland blommor
Plockade av torkad lavendel
Förberedde laxen
Planterade om lite basilika
mm.mm

det är avkoppling för mig när solen skiner



Lavendeln doftar ljuvligt  kan jag berätta...

Ska sy några vita påsar och förvara lavendeln i och lägga in dem i
garderoberna... "Nice"...

Ha en härlig fortsatt kväll, här blir det filmtajm ikväll.

KRAM

Inga kommentarer: