lördag 25 juni 2011

Midsommar-mys i Trosa

Hej

Det känns som att det var en evighet sen jag gjorde ett inlägg här,
men nu är jag tillbaka efter en liten tripp till Idre och Trosa. 

Jag och några väninnor med våra barn var i Idre på handbollsläger
 och vi har haft det så mysigt och roligt. Så många skratt som jag har
levererat veckan som gått har jag inte gjort på många år....
Så härligt!
Tack till alla inblandade som gjorde Idre-veckan så rolig!

Jag ska visa bilder därifrån sen.....jag hann ju stanna till vid


 i Säter förra lördagen och där fotade jag lite,
men Idre resan kommer som sagt senare...

Jag var bara hem och vände för att  packa upp tränings/mys
 kläder och packa ner finkläder för en tripp till Trosa på

Midsommarafton

Romantisk weekend med mannen stod på schemat.

Jag kan varmt rekommendera Trosa som stad och dess mysiga
omgivning. Vi bodde på Trosa Stadshotell och även det var
verkligen jätte mysigt och med trevlig personal som tog hand
om oss nästan kungligt! :)




Nu är jag lite trött och ska njuta av lugnet här hemma!

Ha en härlig Midsommar-dags kväll



KRAM




Inga kommentarer: