onsdag 8 juni 2011

Fler dynor är ett måste nu....



Som jag visade er tidigare så byggde jag en lounge av lastpallar
och jag insåg ganska snart att jag behövde bygga på den med
några fler.   
Valmöjligheten att kunna följa solen blev för stark...

Nu har jag byggt på loungen med 4 lastpallar till och den formar
nu ett U, så nu behöver jag inhandla lite fler dynor och
sen är det klart!
Så Jysk...jag kommer alldeles strax och handlar fler....

Åskovädret som väderprognosen lovade idag har lyst med sin
frånvaro och jag är glad för det. +30 grader är alldeles,
 alldeles underbart tycker jag.





Jag har sett på några bloggar att deras pioner har slagit ut.
Så vackert!!!
Det är nog neråt i landet där de alltid är tidigare än oss här
i Mellansverige, men mina pioner är nu på väg att slå ut.

Den som väntar på nåt gott....

Det händer något nytt i trädgården varje dag nu....Lovely!!!


Ha en härlig kväll


KRAM

Inga kommentarer: