fredag 20 maj 2011

På G med balkongen

Som jag nämnde i tidigare inlägg så hade inte vår balkong någon mysfaktor alls,
som ni kan se på "före" bilden här nedanför.

Ni förstår mig nog efter att ha sett
den bilden.... riktig skräckbild.

För att kunna sitta där och njuta på sommarkvällarna
så var en uppfräschning ett måste och nu är jag....

på G


 FÖRE

 PÅ GÅNG


Efter lite rivning av den avskyvärda plasten som satt vid ena sidan så kändes det
genast trevligare. Den bruna plåtfasaden döljer jag med vita gardinlängder och det
känns så mycket mysigare.

Ni skulle se mina händer just nu....det syns att jag bråkade med plasten igår kväll,
men det viktiga var att jag vann kampen...vill man ha det fint får man ibland lida pin...
eller hur var det nu igen?!

.
Balkonglådorna är inte de roligaste men de får smälta in mot det vita och
förhoppningsvis kommer blommorna att täcka över det snart.

Mer krukor med kryddor ska jag ha och definitivt lite mera grönt!

Man tager vad man haver...(denna sommar).

Nästa sommar får det bli lite mer piff med färg och nytt golv!

Men nu kan jag sitta här och njuta av ett glas välförtjänt glas vin ikväll!

Önskar Er en trevlig Fredag kväll


KRAM


Inga kommentarer: