lördag 21 maj 2011

Det ena leder till det andra....


Som vanligt när jag flyttar om lite så brukar det ena leda till det
andra och visst var det så denna gången med.

När jag ändrade riktning på matbordet så ville jag även
ha lite nytt på väggarna.

En tavla jag har stämplat alfabetet på har stått på en skänk
 nere i hallen och den behövde nytt ljus kände jag.

Passade jätte bra i matrummet och tänk att små 
förändringar kan få mig att se med andra ögon!

Det finns 1 budskap i tavlan och om man tittar noga så är
vissa bokstäver gråa och bildar ett ord om man kastar om dem. 

Det går som en grå tråd genom versalerna och gemenerna....





Japp, alldeles rätt....det bildar ordet


HOME

home


Idag är det sånt där väder i staden igen....sånt där så man vet inte hur det ska bli!
Hoppas att det är soligt väder i Märsta i alla fall,som jag och en väninna åker till idag.
Vi ska ha en sån där härlig bara vara dag....målet är att titta på Trim-SM i handboll
men vi får se vart vägen bär oss!

Ibland måste man unna sig såna dagar.


Önskar er alla en härlig lördag

KRAM


Inga kommentarer: