måndag 23 maj 2011

Inspiration från en husbåt

Halloj.... Skepp å hoj....

Jag hittade dessa härliga bilder på Hus och Hem:s sida.

Fantastiskt att bo på en husbåt när det är sommar och fint väder i alla fall,
men jag tycker det var väldigt fint inrett....

HÄR hittar ni fler bilder från båten.











Idag fångas man lätt upp av vinden!
Det blåser som sjutton här i staden och
det är inte lätt då jag idag brottas med en
gggrrryymmm träningsvärk kan jag säga.

Har nog inte haft sån här träningsvärk på många,
många år nu....eller...man glömmer nog snabbt.
I vintras hade jag nog liknande om jag tänker efter...

Har haft en underbar helg med mycket skratt och gamla minnen!
När jag och väninnanåkte upp för att titta på Trim-SM i handboll
så blev två tjejer skadade i laget häri från staden.....
skor, tröja, shorts, strumpor, sport-bh, hårtofs, tejp skramlades ihop
i en hast och där stod jag sen på planen!

Det var sssåååå kul och jag fixade så jag
kunde åka tillbaka dagen efter och spela fler matcher...
ja jag vet...man är inte klok,
men det är som ett gift!!!

Så jag njuter av träningsvärken just för "I´m worth it"...

men skänker samtidigt en tanke till C & M som skadade sig
med förhoppning att ni snart är läkta!


KRAM

Inga kommentarer: