tisdag 24 maj 2011

Att bygga kök är en passion


Snart har halva veckan gått och här i staden står vi ut med växlande sol, växlande regn!

Riktig

s v e n s k  s o m m a r

 med andra ord!


En konstig känsla svepte över mig idag.
En sån där känsla att få renovera ett kök....vårt kök är snart 2 år gammalt och
redan nu vill man börja göra om.

Känslan att planera ett kök från "the beginning" är oslagbar tycker jag....
Tiden som har gått så har jag planerat/byggt om 5 kök.

Första köket var i ett helt nybyggt hus.
Andra, tredje, fjärde och femte köket var i olika renoveringshus.

Jag kan se mig själv som lyckligt lottad att jag har fått göra det,
eftersom jag verkligen älskar det!

Vad har man för yta att spela med? Vilka material mm....
geniknölarna får en att må bra då!


 Fokuseringen och den känslan får jag ta med mig till något annat bra nu istället!

Börja träna kanske!
Träningsvärken har lagt sig idag och jag är medveten om
att jag bör tänka på mig själv och min hälsa!

Det kanske är ett ypperligt tillfälle att börja nu
när jag nyss har haft kraftig träningsvärk och överlevde den... =)

Det tål att tänkas på!


KRAM


Inga kommentarer: