söndag 8 maj 2011

Energi av sol & vänner

 Efter att jag hade druckit mitt morgon kaffe "inomhus" var det dags att njuta av dagen och den underbara

solen

Gårdagen bestod verkligen av en massa härlig energipåfyllning.



Efter lite shopping köpte jag och min väninna med oss lunch och åkte ut till Björnön.

Så härligt att ta av sig skorna och känna gräset under fötterna.
En riktig sommar känsla spred sig i hela min kropp & själ!



På kvällen var det nästa energipåfyllning.
Med en flaska Rosé i påsen traskade jag till

Grann(a)Mammor




Många nya ansikten för mig MEN så trevliga mammor det finns i området märkte jag.

Jätte trevlig kväll med mycket skratt och god mat & dryck!

Tack Maria




Jag är övertygad att Buffén kommer att göra succé.



Under fördrinken var vi smakråd för glasögon provning.
Undrar om värdinnan blev något klokare efter allas åsikter..
haha..dock var alla överens om 1 par som inte funkade alls...

Vi hann även med att prova smycken.
Tror de flesta hittade något som kändes rätt...för det fanns mycket fint!






Här ovan är några av grann(a)Mammors smyckes val!

Mitt val ska jag visa er någon annan dag!

Ha en härlig söndag!


KRAM


Inga kommentarer: