lördag 16 april 2011

Trädgården behöver mig...


Nu på morgonen är det +7 grader här i staden och det känns som att det kommer bli en underbar dag! Dagen kommer att spenderas i trädgården mestadels. Den behöver verkligen få lite omvårdnad av mig! Jag ska fota mycket så att jag vet vad som växer "var och när", så nästa år kanske jag kan flytta runt lite växter. Vi har bott här nu i 2 år men jag har inte njutit nämnvärt i trädgården på grund av all renovering inomhus! Igår var jag och inhandlade en ställning för sopsäckar, så nu ska det bli lättare att arbeta. Blir så trött när jag har händerna fulla och ska lägga det i säcken och säcken stänger sig själv...hmmm.
Jag köpte även tomatfrön, så nu har jag sått några och hoppas på att det snart blir stora plantor...=)

En fotbollsmatch ska jag hinna med att titta på också! Det blir en perfekt vila mitt på dagen!

Ha en härlig dag

KRAM

Inga kommentarer: