söndag 13 mars 2011

Spegel, Spegel på väggen där...


Vad många olika bilder man kan ta genom en spegel.
Den hänger där på väggen och visar olika sidor av hemmet beroende var man
själv står och tittar i den....

Igår var det Melodifestivalen och "jag" vann vår interna tävling! =)  Man behöver inte tycka låtarna är bra, utan man tippar vilka man "tror" kommer att vara Topp 3 när röstningen är klar!
Jag fick full pott med 3 poäng... j-sus vad jag är bra!!!
( Ni förstår att jag "triggar" min äldsta dotter nu va?)  =) 

Idag är det söndag och inget inplanerat förutom ett möte ikväll. Hela dagen ska jag nog fylla med att läsa tidningar, lösa korsord mm
eller.....

vi får se....


Ha en härlig söndag

Kram Tina

1 kommentar:

På vår udde! sa...

Men Tina, bloggar du igen! Så kul! Brukade läsa din blogg i förra huset. Min egen inrednings/livstilsblogg går lite på halvfart just nu, är faktiskt mest intresserad av att fota, och ganska trött på att visa mitt eget hem... Funderar på att kanske starta en ny, mera renodlad fotoblogg, men vi får se. Kanske kan jag få komma hem till dig och fota?
Ha en fin söndag!

Kram Helena