måndag 6 juni 2011

Myspys och firande


Tjingeling

Idag firar vi Svenska flaggans dag och
sedan 2005 är 6 juni en helgdag i Sverige.

Nationaldagen firas till minne av dagen då Gustav Vasa
valdes till Sveriges kung 1523.
Det visste jag inte men
nu vet jag...


Sitter just nu och tittar på TV4 Nyhetsmorgon och de visar
lite från Skansen där det ska bli firande idag....önskar jag
vore där...men nu är jag inte det utan här i staden och
ska mysa på mitt sätt....


på longen i solen och chilla!


Till altanen så hittade jag 2 olje glas lyktor.
Märke? 
 (Ingen aning faktiskt)

Jag hade sedan tidigare 2 oljefacklor som jag satte ner i rabatten
och nu matchar de varandra så fint här ute i trädgården/altanen.

Loungen blev så bra och mysig, men ett problem där den står är
att det är ingen eftermiddagssol....hm...jag får helt enkelt bygga
på den lite, massor av lastpallar som bildar ett U får det bli.

Då kan man välja om man vill sitta/ligga i solen eller mysa i skuggan...
det blir ssååå  bra.


Önskar Er alla en härlig dag


KRAM




Inga kommentarer: