fredag 8 april 2011

Rosa






Jag vill ha mer rosa i vardagsrummet. Den runda kudden som ligger i schäslongen behöver bytas ut till ljusrosa. H&M har på nätet, men då måste jag dekorera dem i alla fall med lite extra pynt... ja vi får se...kanske blir att köpa tyg och sy något eget. Jag känner att jag måste få in mer vår/sommar här hemma nu.... Har fortfarande inte hittat tyg till sovrumskuddarna . Jag är nog lite kräsen...eller så har jag inte öppnat ögonen ordentligt. Det är nog det senare alternativet.

Idag är det fredag och just nu +7 grader och mulet i staden fast med förhoppning att solen kommer att titta fram! I helgen fylls staden med glada handbollsungdomar då en stor handbollsturnering spelas. Mycket folk kommer att röra sig runt om idrottshallarna. Härligt. Vårt lag börjar spela ikväll och lite fjärilar i magarna på tjejerna finns nog just nu! ( som det ska vara.). Mycket rolig helg kommer det att bli!!!


Kram Tina

3 kommentarer:

Annas Vita Hjärtan sa...

Åh vad fint! Jag älskar rosa nu på våren, det är så vackert.

Ja nu har solen gått lite i moln men några tappra strålar lyser igenom. Vi får hålla tummarna på att de kämpar sig fram till i morgon!

Lycka till till tjejerna!

Kram Anna

Anette sa...

Rosa is the color ....

ha en fin fredag

Kramar @nette

MiaMaria sa...

Hejsan Tina!

Vackert med ROSA...
Själv så har jag endast ROSA Pellisar i köket, men så vackert det är.......
Ha en skön helg:)
MiaMaria