lördag 23 april 2011

Påskafton


Lördag och Påskafton och stora tjejens påsk-ägg ligger här och väntar på henne tålmodigt. Eftersom hon är i Prag och spelar handboll så får hon det när hon återvänder hem till Sverige. Lilla dotterns påskägg är redan slut...finito...=) Dessa ägg hittade jag på Lagerhaus, tyckte de var så söta...




Idag har vi jobbat för fullt i trädgården och återbruket var äntligen öppet! Yippee, det blev ett par turer med bil och släp. Skönt att bli av med gammalt bråte från förrådet och en massa trädgårds avfall. När jag höll på och krattade gruset så kom lilla dottern ut med lite gott.... Jordgubb/Fläder saft och färska jordgubbar...mmmm...himmelskt gott var det!


Hängmattan kom på plats idag också och imorgon ska jag provligga den och läsa en tidning tror jag...Det är jag värd!!!! =)    Nu ska här mumsas på lite mer färska jordgubbar och ett glas iskallt Rosé...

Ha en trevlig kväll

KRAM

Inga kommentarer: