tisdag 1 mars 2011

Stora & små förändringar

Förändring kan vara att man använder färg och gör om något som här nedan... några flaskor fick vit grundfärg på sig och vips så blev de ett blickfång. Ideén fick jag för länge sen av Magdalena.
Enkelt och stilrent....eller hur?



 Foto: Tina


Förändring kan även vara att man byter jobb (som jag skulle vilja göra). En helt ny yrkeskategori...det vore väldigt roligt & inspirerande.
Tankar & fakta:
1. Jag är pedagogisk med ungdomar.
2. Jag är bra på att sy...

=   textillärare 



En annan förändring som är ett måste här hemma är de opraktiska kaffemuggarna... :)  De har för smal fot och jag lyckas (för det mesta) att spilla ut kaffet... oooppppsss...  Så en förändring måste till...

 Foto: Tina

Maten förändrar jag hela tiden, har svårt att följa recept rätt av. Höftar lite här & lite där så....
Igår förändrade jag omeletten. Det blev något så gott som fetaost och soltorkade tomater på...

Foto: Tina


förändringar (STORA som små) kan vara bra....

Kram Tina

Inga kommentarer: