onsdag 30 mars 2011

Spets




Det fanns en period i mitt liv då jag tyckte om spets och lite rysch, rysch... jag ni förstår vad jag menar! =) Det finns inte mycket kvar här hemma av det. Ett förkläde har jag kvar och det hänger alltid framme i köket, mest för dekoration! Jag använder inte förkläden fast jag borde göra det! Allt går så fort när jag ska baka så jag glömmer bort att sätta på mig, men lilla dottern är ordentlig och använder det. Kanske är det dags att stanna till och ta det lite lugnare för mammas del och lära sig lite av de yngre?! =)




De vita tulpanerna är utslagna och sjunger snart på sista versen... De har varit så fiiiinnnaaa. Som tur är så finns det fler i affärerna. Igår kom det mer snö här i staden och jag börjar allvarligt fundera om det är en ny istid på väg?! Vill ha sol & värme NUUU. Jag känner att hela jag skriker efter det! Tror att många känner likadant!!!

Kram Tina

Inga kommentarer: