fredag 25 februari 2011

Morgonstund har guld i mun

Idag är det fredag och jag kan berätta att denna dagen har jag längtat efter. Jag ska träffa en väldigt go väninna och äta lunch med henne. Det brukar bli många härliga skratt tillsammans så äntligen FREDAG säger jag.... Tjoho.

Morgonkaffet avnjutes just nu ... det är väl ändå guld för munnen det... och med det visar jag en plåtskylt som jag har beställt från In my house .



Nu ska jag iväg och hjälpa en väninna få fart på bilen... :)  Tänk att nu vill jag ha vår, börjar bli lite trött på den här kylan och snön....  Ha en härlig fortsatt fredag!

Kram Tina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen!

Himmel och plättar! Två inlägg på kort tid, det var inte dåligt det :)))))), jag gör genast ett kors i taket ;)

Vilken fin skylt du köpt, passar såå bar hos er. Hoppas du får en ritkig härlig mysfredag

Bästa kramen
Lena

Unknown sa...

Hej gumman,

Hoppas att Ni fick igång bilen och att lunchen blev ett skratt kalas.

Tror nog att mer eller mindra vi alla längtar till våren, denna ljuvliga årstid.
Men vi skall genomlida även mars innnan hon kommer på riktigt.

Ha en fortsatt skön fredags kväll.

Ert kök ser läckert ut.
Kramisar Jeanette