tisdag 27 juli 2010

Semestern är nu slut....

och den har innehållit mycket underbar tid med mina döttrar.
Jag som vanligtvis inte brukar läsa böcker har möljt igenom 2 stycken den här semestern.
När jag inhandlade Damernas Värld så fick jag med "En plats i solen" av Liza Marklund.

foto: adlibris.com

När jag väl började läsa så kunde jag inte släppa den....Klart läsvärd bok. Jag tror dock att jag började i fel ända med böckerna...men det gör inget och jag tänker inte "backa" tillbaka.

Med den boken så fick jag upp ångan med läsningen, så jag beställde 2 nya från adlibris.com.

Den ene var "BORTA BÄST" av Sara Kadefors.

foto: adlibris.com

Fantastisk berättelse om en kvinna/mamma som försöker leva upp till vad hon tror är den rätta livsstilen och när det sen inte går mer psykiskt för henne...handlingen börjar där och är en blandning av det mesta här i livet....


Den andra boken som jag började läsa igår är "Idealisten" av Thomas Bodström.

foto: adlibris.com

Den har jag lite förväntningar på så jag hoppas att den uppfyller dem.....

Ha en härlig dag

Tina

Inga kommentarer: