söndag 13 juni 2010

Baka, baka liten kaka...

Morgonen började med att få ledig tid som jag inte hade räknat
med. Vad gör man då? Jag funderar på att baka inför alla
sommarens kafferep. Muffins är så enkelt och gott!
När jag skulle meddela den lyckliga vinnaren till 1:a priset i
min tävling så såg jag att hon hade en helt underbar tävling på
gång med muffinsformar av alla dess slag från Kalasform.
En länk till hennes blogg finns högst upp till vänster här hos mig!

Jag har en hylla i köket där jag samlar mina muffinsformar och för att
det ska vara lättillgängliga när bakandan faller på! Ni ser att jag behöver
några fler va? *blink* *blink*
Tina

1 kommentar:

lottens vita och gröna sa...

ohhh vilken härlig samling, klart jag håller tumarna att du vinner några fler!!! hoppas du har det gott, tänker på dig vännen, vi hörs tina, varmkram lotten