torsdag 27 maj 2010

Målarfärg

Igår kväll fortsatte jag att måla trappan och lite lister. När det skulle
torka kände jag att målarlusten fanns kvar så jag tog fram en färg som
jag köpt för en tid sen och som jag skulle ha till lite ramar mm.
Jag testade på en av lådorna på skrivbordet...wow vilken härlig färg
att måla med. Det här var ju superkul!!! ♥
Det gick utav bara farten och helt plötsligt så gick jag lös även på
ett runt sidobord som har stått och väntat på att få bli svart!

På begäran av Maria så visar jag nu vilken färg det är. Tack Maria
att du påminde mig! ♥



Bild: Rusta


Färgen heter Reflekt Lackfärg och är inköpt på Rusta.


Tina

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hejsan Tina!

Tack för tipset...då måste man ju testa nästa gång man målar...:)

HA en skön målardag!

MiaMaria

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

Tack för tipset, alltid bra!

Hoppas allt är bra! Vi måste ju träffas snart!

Puss o Kram

Hem och Lycka sa...

Visst är det kul att måla! Inte alltför mycket men i lagom mängder ;-)

kram Mia