tisdag 18 maj 2010

Fabulous Living

För några år sedan så trodde i alla fall jag att det här med shopping på nätet inte skulle fungera, men jag måste erkänna att jag hade nog fel.... Det blir större o större.... Jag har tidigare tyckt att det har varit lite bökigt med att man hittar en sak här o en sak där och tycker det är onödigt att bara beställa en sak....och så klickar man ner sidan istället....

Nu dök jag på denna sida Fabulousliving

En shopping galleria på nätet för olika butiker! Briljant....





Detta är en online shopping galleria med utvalda fysiska kvalitetsbutiker där kunden i lugn och ro kan gå igenom butikens sortiment med EN login, EN kassa och EN betalning.
Exempel på butiker är: A L`OLIVIER, A.VALT AV ANNIKA, FABULOUS BOUTIQUE, FIORUCCI, HOME & GARDEN, K & CO, KANORIKA, LONDON W8, PURPLE & SIMPLE, RIDDARGATAN 12

Så nätshoppingen kommer nog mer o mer.....


Kram Tina

Inga kommentarer: