onsdag 21 september 2011

Spegel, spegel....på flaskan där


säg mig vem som tröttast i landet är ?

Jag känner att jag kan vara en bland dem kanske.
Känner att jag räcker inte till på något håll och det
finns nog olika förklaringar, men det är inget jag tänker
gå in på här... :) Det är tur att jag har så trevliga
arbetskamrater och goa tränarkolleger.
 De gör min dag..."varje" dag!

Speglarna som jag har hängt på de vita stöpplade flaskorna
satt i en julgrupp jag fick för något år sedan av en go vän
och de blev väldigt dekorativa på flaskorna.


En fråga jag har fått gällande vårt köks-kakel.

???

Var har jag inhandlat kaklet?  Jo, på Bauhaus för några år sedan och
plattan är fasad vit med måtten 15 x 7 cm. För övrigt så satte vi
in den även i källaren, badrummet och wc. Jätte fin är den och i köket
har vi kaklat upp en hel vägg. Det kommer nog snart att visas
bilder i en inredningstidning...jag säger till när! :)

Nu blir det snart sängen, ska bara köra lite hjärngympa i form av
Wordfeud.... :)

Kramis



1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för info om kaklet. Är själv inne på samma linje,dvs samma kakel precis överallt. Funderade dock på 10x20 med fasad kant. Är det opraktiskt med det fasade kaklet (avtorkning i duschen)och med så små plattor (mycket fog) i badrummet.